Acest blog va poate ajuta cu rezultate live, actualizate non-stop din toate campionatele sportive ale lumii. De asemenea, aveti si programul meciurilor din intreaga lume, din hochei, baschet, fotbal, tenis, baseball si rugby.
 
Serivicul de livescore este gratuit si poate fi accesat de oriunde fara costuri ascunse fiind neconditionat! Nu necesita refresh deoarece se actualizaeaza automat la fiecare 20 de secunde iar dvs sunteti anuntat in ce meciuri live s-a marcat recent printr-un avertizor sonor implementat in scriptul de livescore!
 
Astfel, veti fi la curent cu toate rezultatele live si cu tot ce se intampla in toate sporturile practicate acum in intreaga lume. Pentru a accesa sectiunile de rezultate live va rugam sa dati un click pe bannerul de mai jos sau pe unul dintre urmatoarele linkuri, corespunzatoate cu sportul pe care doriti sa il evidentiati: Fotbal , Baschet , Tenis , Hochei , Rugby , Handbal , NFL .
 

Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.

 
Din experienta conturata in decursul a 2 ani de activitate in lumea pariurilor am reusit sa adunam informatii utile pentru toti pariorii, indiferent de nivelul lor de profesionalism sau de timpul petrecut la casele de pariuri online. Avem atat sfaturi pentru incepatori cat si strategii pentru pariorii avansati. 

Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.

Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.

Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.

Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.

Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!

Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .

joi, 27 noiembrie 2008

Electrocasnicele si electronicele de vile si case noi, o piata in plin avant indiferent de cursul valutar

Indiferent de evolutia in ansamblu a pietei romanesti de produse electronice si electrocasnice din ultimii ani, un segment a inregistrat an de an cresteri sustinute.
Clientii tipici ai produselor premium, mai putin sensibili la factori precum inflatia, cursul de schimb leu-dolar si implicit pretul produsului, cumpara tot mai mult, iar volumele de vanzari incep sa conteze in afacerile importatorilor.
Daca in urma cu ceva timp marci importante de electrocasnice, precum Miele, AEG sau Liebherr nu se prea gaseau prin magazinele de electronice din Romania, lucrurile s-ar putea schimba in urmatoarea perioada.
Prezenti pe piata romaneasca de la jumatate anilor '90, suedezii de la Electrolux au lansat in urma cu cateva saptamani prima lor gama completa de produse electrocasnice AEG, aceasta fiind marca premium din cadrul grupului suedez.
Miscarea a fost dictata, spune Carmen Georgescu, director de marketing la Electrolux Romania, de cresterea interesului pe piata romaneasca pentru produsele din categoria superioara.
"Sunt atatea noi vile aflate in constructie in Romania. Acestia sunt clientii pentru marcile premium, cum este cazul AEG", precizeaza Georgescu.
Grupul american Whirlpool a realizat la randul sau o premiera, prin aducerea pe piata romaneasca a unei game complete de produse incorporabile (cuptoare traditionale, cuptoare cu microunde, hote, plite si masini de spalat vase).
"Produsele incorporabile incep sa fie tot mai cautate, care sunt interesati nu doar de functionalitatea produsului ci si de modul cum acesta se incadreaza in bucatarie, iar pentru acest lucru sunt dispusi sa plateasca suplimentar", explica Lucian Ghitescu, product manager Whirlpool Romania pentru gama de produse incorporabile.


Doar frigiderul nu e incorporabil
Ceilalti jucatori de pe piata romaneasca de electrocasnice nuanteaza ideea. "Orice vila nou construita este echipata cu produse electronice si electrocasnice din categoria premium. Poate cea mai reprezentativa categorie de produse premium este reprezentata de produsele incorporabile", este de parere Eugen Paturan, director de tara pentru Romania al producatorului italian Merloni Elettrodomestici, care detine marcile Ariston si Indesit.
El spune ca daca atunci cand vine vorba de cuptoare si aragazuri romanii cu bani aleg un produs incorporabil, in cazul combinelor frigorifice sau al masinilor de spalat sunt preferate asa numitele produse freestanding - cele obisnuite, care se gasesc aproape in bucataria oricarei familii din Romania.
"Cred ca pentru unii dintre oamenii cu bani este o chestiune de imagine sa aiba o combina frigorifica de dimensiuni importante si care sa se vada, sa nu fie incorporata in mobilier, cum este cazul aragazurilor. Din acest punct de vedere se poate face o similitudine cu piata auto", este de parere Paturan.
Parerea este combatuta de reprezentantii retelelor de magazine care vand produse electronice si electrocasnice. "Este clar ca masina este pentru majoritatea romanilor cu bani, fie ei antreprenori sau manageri sau pur si simplu oameni cu bani. In timp ce frigiderul sau masina de spalat nu vor fi niciodata probleme de prestigiu pentru aceiasi romani, deci aici achizitia va fi dictata de pragmatism si de necesitate, deci mai putin de aspiratie", sustine Marius Ghenea, director general al retelei de magazine Flanco.
El crede ca singura zona unde automobilul vine aproape de electronice/electrocasnice ca si perceptie este zona produselor high-end de tipul ecranelor cu plasma sau cu cristale lichide (LCD).
"Desi, din nou, nu e o comparatie foarte buna, pentru ca un ecran cu plasma de diagonala mare si al unui brand de prestigiu poate intr-adevar costa la fel de mult cat o masina, dar in timp ce cu masina poti merge peste tot si devine o emblema a utilizatorului, ecranul cu plasma ramane acasa in living, adica numai pentru familie, prieteni si apropiati", adauga Ghenea.


Cat de mult este 5 la suta
Chiar si asa, fie ca este vorba de frigidere, aragazuri, televizoare cu plasma sau orice alt produs ce poate fi incadrat in categoria premium, vanzarile pe piata romaneasca sunt in crestere. In aceste conditii, cred jucatorii din domeniu, ponderea produselor premium in totalul celor 1,5 milioane de produse electronice si electrocasnice ce se vand anual pe piata locala a ajuns la peste 5%.
"In perioadele in care piata are o crestere importanta, cum a fost cazul anul trecut, ca urmare a exploziei sistemelor de rate, ponderea marcilor premium este mai mica, deoarece cresterea este data de sgmentele de jos ale pietei. Insa anul acesta cred ca ponderea va creste, ca urmare a evolutiei modeste a pietei din primele luni", sustine Paturan.
Produsele premium mai au insa un inconvenient pentru importatori si comercianti.
"Produsele de acest gen au nevoie de o sustinere mai puternica atat inainte de vanzare cat si dupa vanzare (asteptarile clientilor fiind corelate cu numele de marca si bineinteles cu pretul platit). Din acest motiv, in lipsa unor cantitati mari de produse care ar putea fi vandute, piata din Romania este uneori exceptata de marii producatori din distributia marcilor lor de lux sau in orice caz, nu se fac eforturi semnificative pentru promovarea acestora, chiar daca ele sunt disponibile la vanzare pentru Romania", adauga Ghenea.


Mai e mult pana in Polonia
Nu este de mirare astfel ca Romania este mult in urma statelor din Europa de Vest, sau chiar al vecinilor precum Ungaria sau Cehia.
"Daca analizam piata de profil din Occident, vom observa ca produsele din segmentul mediu sunt cele mai bine vandute. In Romania, in lipsa paturii medii a societatii, si datorita unui volum de vanzari relativ mic raportat la numarul populatiei, vom observa ca majoritatea produselor din domeniul electronic si electrocasnic se incadreaza in categoria low", spune Dan Ostahie, director general al retelei de magazine Altex.
"Exista si o piata de branduri premium, in special in zonele urbane din tara. Produse din categoria premium, la fel ca si produsele din gama low, au cunoscut o crestere semnificativa relationata la piata in ultimii ani, mai ales in 2003. Tendinta pietei ne indreapta catre produse din categoria medie, dar acest lucru nu este realizabil atata timp cat salariile romanilor si PIB-ul raman la un nivel foarte scazut fata de vecinii nostri din Vest. In Romania, la nivel national, vorbim de 20% dotare a populatiei cu electronice si electrocasnice, iar in Polonia sau Ungaria, procentul este in jur de 40%. Nivelul salarial si lipsa unei infrastructuri solide se numara printre motivele principale ale acestei diferente", adauga Ostahie.

Niciun comentariu: