Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.
Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.
Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.
Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.
Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.
Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!
Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal, Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .
duminică, 15 martie 2009
2.000.000 de rable vor intra în România, dacă va fi eliminată taxa de primă înmatriculare
La doar un an de la integrarea în Uniunea Europeană, cu tot cu existenţa acestei taxe, în România au intrat 150.000 de vehicule second-hand (ianuarie – noiembrie 2007) faţă de 120.000, câte au intrat în tot anul 2006. Nu putem fi de acord ca România să ajungă în situaţia Poloniei, ţară care s-a transformat într-un cimitir pentru 800.000 de vehicule (85% dintre ele mai vechi de 10 ani) în interval de câteva luni, în anul 2004, şi pentru mai mult de 800.000, în anul 2007”, se arată într-un comunicat al BNS. Sindicaliştii nu sunt îngrijoraţi foarte mult de vechimea automobilelor care vor fi importate şi poluarea produsă de acestea, cât de efectele asupra industriei auto. Ei dau ca exemplu şocul resimţit de Polonia.
„Dacă România produce anual circa 325.000 de maşini noi (la sfârşitul lunii noiembrie 2007, cu 25% mai mult decât în 2006), Polonia a ajuns să producă doar 330.000 de maşini noi în condiţiile în care populaţia sa este dublă faţă de cea a României. Din estimările noastre, bazându-ne pe experienţa Poloniei, credem că în termen de doi ani de zile în România vor intra aproximativ 2 milioane de automobile şi peste 80% din ele vor avea o vechime mai mare de 10 ani”, se mai arată în comunicat.
Sindicatele merg pe varianta Bruxelles-ului
Sindicaliştii propun, ca alternativă la eliminarea taxei de primă înmatriculare, să se ţină cont de recomandările venite de la Bruxelles, respectiv: taxa să fie diminuată şi nivelul ei să ţină seama de valoarea vehicolului, valoare ce scade pe măsură ce vechimea creşte; calcularea vechimii autoturismului din momentul primei înmatriculări şi nu de la data fabricaţiei; să ţină cont de capacitatea cilindrică, tipul de carburant şi norma de poluare (euro 4,3,2,1) – aplicarea principiului „poluatorul plăteşte”; să se dea posibilitatea cumpărătorului să conteste nivelul taxei în raport cu valoarea reziduală a maşinii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu